بهانه

....*ღღ*tanhatarin gharib*ღღ*....
مجنون نام کوچک یک زن بود!!!
بهانه
ن : Zeinab ت : چهار شنبه 18 تير 1393 ز : 15:36 | +

کنار آشنائی تو آشیانه می کنم

                           فضای آشیانه را پر از ترانه می کنم

           کسی سوال می کند

                                  به  خاطر چه زنده ای؟

                   و  من برای زندگی

                                    تو را بهانه می کنم



نظرات شما عزیزان:

hadis
ساعت17:26---20 تير 1393
salam asisaaaaaaaaaaaaaaaaaaam ali shode webet

مجید
ساعت1:44---20 تير 1393
زیبا بود.











عشق معشوق را طعمه ی خویش می بیند.
و همواره در اضطراب است که دیگری از چنگش نرباید.
و اگر ربود با هر دو دشمنی می ورزد
و معشوق نیز منفور می گردد.
دوست داشتن ایمان است و ایمان یک روح مطلق است.
یک ابدیت بی مرز است و از جنس این عالم نیست.

منتظر نظراتون هستم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by shabnist
This Template By Theme-Designer.Com